måndag 29 december 2014

Sommaren inbokad!

Då kommer jag äntligen till det som jag sagt och tjatat om så länge nu. Mitt i vintern har jag redan bokat in sommaren. Precis som varje år blir det att köpa Gröna Lunds gröna kort. Redan nu har dom bokat in två artister som jag inte tänker missa.

Ace Frehley kommer.


Ja ni vet han från KISS. 


Kan ett Kiss-fan som jag missa det. Nä skulle inte tro det. Det vore ju bara för korkat. 

Sen kommer en artist som jag såg där för två år sedan tillbaka.


Ja vad sägs om Lenny Kravitz. Förra gången han var här var det sanslöst bra. Jag tror inte han kommer att göra någon besviken nu heller.

Jag känner på mig att det kommer att bli en bra sommar. Då ska det till ett helt gäng andra artister också. Tippar jag rätt (vilket jag i och för sig inte brukar) så blir det fler Grönan-konserter att gå på. Nu spelar det ingen större roll. Med dessa två är sommaren redan räddad.

Innan jag åkte norrut för julfirande såg jag förstås sista Hobbit-filmen. Måste passa på att säga några ord om den också. Jag kommer att glömma bort det annars.


Hobbit- Femhäraslaget var en mäktig avslutning på trilogin om Bilbo. Fantastiskt bra gjord.  Vad ska komma här näst då. Det kommer att bli svårt att slå dessa filmer.  


Ja det blir antagligen att vänta på nya Star Wars-filmen som går upp lagom till nästa jul. Ett år cirkus alltså, för den snabbtänkte huvudräknaren. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar