söndag 28 december 2014

Kom på en del!

Tro det eller ej, men jag har faktiskt kommit på en del som jag ville skriva under december. Under tiden julkalendern om Vimsträsk var i full gång alltså. Jag skriver ner det nu och filar på ett inlägg till i morgon. Det kommer handla lite om sommaren. Lite konstig mitt i smällkalla vintern. Är det någon som skulle ta illa upp för det, så får ni väl klaga. 

Det kan även hända att det blir en liten årssummering. Det har trots allt hänt lite under året. Det brukar bloggare tråkigt nog lägga ut, så jag gör inget undantag.


Jag har även fått veta att livet i Vimsträsk kommer att saknas, eller rättare sagt redan gör. Jag har dock svårt att tro att det skulle bli något mer där. Det är klart det är kul att det uppskattas, men måste ändå säga att jag slitit med den. Det tar sin tid. Men fundera på det skulle jag kunna göra i alla fall.


Nu pustar jag ut de sista dagarna på det här året, sen pustar jag ut lite till och tar sedan dagarna som dom kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar