tisdag 26 februari 2013

Vad röstar ni på?

För ett tag sen så nämnde jag att det slank ur mig att jag tänkt skriva en bok om mitt liv såhär långt. Allt var förstås bara skoj, men ändå lite allvar. Sa också att jag trodde den skulle bli rolig, vilket jag står för fortfarande. 


Fast jag ska inte skryta. Nu låter det som jag gör det. För vad kan mitt liv bidra med. Jag är ju bara jag, och det är väl inget att komma med. Men jag tänkte ge er förslag på vad innehållet skulle kunna vara.

Bullmaffia, Mini-Lindström, Fel hus/Fel tjej, Spöktjej, Fart under skidorna/Barnens vasalopp, Stig-Björns almanacka.

Så nu tänkte jag ge er chansen att få ta del av något ur det som skulle kunna bli boken om mig själv. Allt ni behöver göra är att välja något av ovanstående "händelser". Det som får flest röster vinner.  Men ni har inte hur lång tid som helst på er. Till helgen stänger jag butiken. För att historien om något ska skrivas måste det ha kommit in minst 10 röster.

1 kommentar: