lördag 16 februari 2013

Ungar röstar på gubbar!

Innan start trodde jag faktiskt Idol-deltagarna Amanda och Eddie skulle gå vidare. Tänkte att de är väl de enda ungarna känner till (men där ser man också vad Idol är för skitprogram. Tonåringar blir kända för en dag, får göra en skiva och sen kommer inte en kotte ihåg dom). Jag ändrade mig dock rätt snabbt efter att ha hört låten med gubbarna. Då förstod jag genast vilken som skulle gå till final. Allt med ordet "jävla" är nämligen skitkul tycker ungarna, lita på mig för jag vet.
Så på måndag kommer jag att få höra den skitlåten hela dagen. Och vi som jobbar med för en svordomsfri skola. Det går ju jättebra när detta visas på Sveriges mest populära tv-program.

Vad tror ni ungarna gick och sjöng i måndags. Ja inte var det någon av de tävlingsbidragen, utan Majgull med gummorna. Varför det? Jo den innehöll ordet "jävla"

Sen för att göra en klassisk festivallåtsanmärkning. 



Modern Talking? Nä Martin Rolinski? eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar