fredag 22 februari 2013

Har ingen aning om varför!



Vad heter du: Är du läskunning så står det till vänster.

Ålder: Står inte till vänster, så det är ingen idé att läsa sig fram.

Vad gör du: Svarar på några konstiga frågor och jag har ingen aning om varför.

Vad längtar du till: 1 juni

Vad händer i helgen: Kan inte jag veta, men säkert en massa. Bara hålla utkik i tidningarna.

Vad blir du glad av: Allt jag inte blir sur och arg av.

Vad blir du sur av: Allt jag inte blir glad av.

Vad ska du göra i dag: Det är kväll. I morgon är en annan dag.

Favoritsnabbmatställe: Hemma i köket, för jag är snabb på laga mat.

HUR:

Svarar du i telefonen: Det får den som ringer höra.

Tycker du om gul-bil-leken: Bara om dom är blå.

Mycket pengar har du i plånboken just nu: Inte ett öre, bara onödiga kvitton. 

Spenderar du en regnig dag bäst: Jag måste till jobbet i alla fall.

VEM:

Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Mitt 10:e är raderat. Men den nyfikne kan fråga om det 11:e

Ringde dig senast? Ingen aning, satt och svara på några korkade frågor av någon anledning. Han inte kolla efter.

Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen bör få en sten i huvudet. Det gör ju ont.

Vem fick du senast sms av? Ingen, det senaste skrev jag själv

Ska du träffa imorgon?  Kanske någon, med en sten i huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar