lördag 9 februari 2013

Nu kände jag för att såga lite igen!

Bläddrade eller zappade (om ni så vill) förbli lite kanaler på tv:n innan skidsyttet skulle dra igång (vilket det gjort nu). Stannade upp på tv4 som repriserade Gladiatorerna. Det blev inte mer än 5 minuter. Jag klarade inte av mer, och 5 minuter var alldeles för länge. Att jag höll ut så långt. Måste ju vara bland det fånigaste som visas. Speciellt dom töntiga sk Gladiatorerna. Vad tror dom att dom är är?
Frågar ni mig så är dom ett gäng stereoidöverväxta barnungar. Sen när en liten klen flaggstångskille försöker sätta sig emot dom genom att säga spydiga kommentarer. Nä, så oerhört fånigt, töntigt. Ja vilket ord man nu vill använda. Synd bara att Forsell och Wikegård vill leda ett sådant program.


Då sitter jag hellre och ser på när målarfärg torkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar