fredag 22 februari 2013

Det gick vägen!

Och nu är det helg igen.

Den här fredagen missade jag ingen buss, och bussen kom och rullade iväg i rätt tid dessutom. Vi som stod och väntade var lika förvånade allihop. Dessutom så går just 14:30-turen nästan till min dörr, så det kan inte bli mycket bättre.

Det var ju bara det att jag glömde kolla schemat för nästa vecka då det är sportlov. Då kan det bli lite ändringar på ordinarie schemat. Så jag var tvungen att checka av med kollegorna på jobbet. Ett sms med att jag just glömde ledde till ett svar på att glömma tyder på att man börjar bli gammal (och de må väl vara sant), men jag fick ändå den rätta måndagstiden, och det var ingen större skillnad. Fast det var bäst att kolla efter. Det hade ju varit onödigt att komma dit en tid som jag inte borde. Både för mig själv och kollegorna. 

Därmed kommer det att bli en lite lugnare vecka, men ändå mycket fart och skoj. Men det är då det. Nu är det helg först.


Äntligen Fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar