tisdag 5 februari 2013

Aj aj!

Det var inte roligt att se. Nu har jag ju bara sett det i efterhand, men aj så ont det gjorde. Även för mig som tittare, och jag tror inte att jag är ensam. Jag lider verkligen med Lindsay Vonn, och fäller en liten tår. Usch vad otäckt.


Man ser hur benet bara viker sig. Skulle hon komma tillbaka nu och ta medalj (vilken inte är troligt med kors- och ledband av), ja då kan vi verkligen tala om bragd. Så vad alla såg som en bragd när en viss person kom tillbaka och tog OS-brons med lite skrapsår i rumpan vet jag inte (även det kallades våldsam krasch). Det är det här jag kallar som våldsam krasch. Tråkigt för Lindsay Vonn som precis kommit tillbaka efter många problem, då händer detta och säsongen är över, ja kanske rent av karriären. Något jag verkligen inte vill ska hända.

Aj, såg det framför mig igen och det gör lika ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar