söndag 3 februari 2013

Allting kan gå itu!

Och en glasram kan gå i miljoner bitar.
För tredje gången. Först sprack glaset i flytten, sen ramla den i golvet vid upphängning (då höll den dock). Nu för tredje gången gick det riktigt illa.
 

Jag skulle testa hänga upp den igen. Då på ett annat ställe än jag egentligen vill ha den, men med betong gjord av betong (tänka sig) så behöver jag AK5 för att göra hål. Så jag bestämmer mig för att testa ett annat ställe. Tar tag i hänganordning för att mäta ut rätt plats på väggen. Vad händer? Jo den lossnar och tavlan i golvet med glassidan nedåt. Det blev inte bara en bit, utan närmare miljoner. Spridda över hela rummet, dock mest under själva ramen som tur är. Jag hoppas innerligt att jag lyckats få upp varenda liten bit. Nu är det inte hela världen om jag skulle råka trampa på en glasbit. Värre för Minus.

Nu ger jag snart upp med denna tavla, eller skaffar i alla fall plastram.

1 kommentar:

  1. De är nog för tunga katter du sätter på väggen
    Lell

    SvaraRadera