lördag 2 februari 2013

Är du med Danny Boy! Då kör vi!

Visst tittar jag på det fast jag egentligen bara tycker det är skit ändå. Och det är jag ju inte ensam om. Jag lovade att redan nu (innan det börjar med 4 alldeles för många deltävlingar + ännu en extra för dom som redan förlorat) presentera vinnaren för hela fadderitten. D v s vem som kommer att representera Sverige i Malmö när den stora fadderitten är.

Sveriges bidrag i Eurovision song contest kommer att vara Heartbreak Hotel med YOHIO.


Nu är inte detta låten han tävlar med ikväll, men bara för att ni som inte vet vem Sundsvallspojken är ska få ett hum.
Så jag säger alltså redan nu. GRATTIS YOHIO!

Nu vet ni vart ni läst det först.

Sen undrar jag bara hur SVT tänker när dom sätter in lilla gosepojkmelodifestivalförloraren Danny Saucedo som programledare. Antagligen bara för att den sura och gnälliga tvåan ska få visa upp sig när han äntligen vägrat att vara med, och man kan ju hoppas att det är för att han vet att han aldrig kommer att vinna. Gina Dirawi hade kunnat få göra det själv. Dessutom har dom bestämt att Petra Mede ska sköta Eurovision (skandal). Men hon får vara själv. Varför sätter dom inte Danny där också så får Sverige skämma ut sig totalt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar