söndag 17 februari 2013

Det här gillar vi inte!

Eller inte jag i alla fall.
Idag blev inläggen som dom fula blogguttrycken hiss och diss. Fast jag tog inte dom i skrift, utan det blev på ett annat sätt.
Vad är det då som jag inte gillar?



Jo att Messenger ska gå i graven och slås ihop med Skype. Visst man kan behålla alla kontakter och hela den delen, men Skypes layout är så fruktansvärt tråkig. Messengers utseende är klart mycket snyggare. Det är så mycket roligare att chatta på Messenger just för att upplägget är bättre. Nu är det inget lilla jag kan göra åt det, om jag inte bestämmer mig för att filura på en ännu bättre lösning och ännu snyggare layout. Det är bara det att jag inte är riktigt så duktig på datorer. Så hade det inte kunnat vara Skype som gick graven.

Så till alla nu som inte har gjort uppdateringen (jag är en av dom), se till att göra det innan 15 mars. För då kanske det är försent.

Alternativet är att flytta till Kina, för där kommer det inte att försvinna. Just nu funderar jag starkt på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar