torsdag 28 februari 2013

Det fylls på med silver!

Ja tänka sig. Det rasslar till med fler silver. Men visst även en "expert" som jag kan ha fel. Stafetten trodde jag inte alls på, men det är kul att ha fel ibland. Få se vad herrarna kan göra då. Läste just att Hellner petats från 4:e-sträckan till förmån för Halfvarsson, då han inte visat toppform. Varför inte våga att peta honom helt i stället, och sätta in Jönsson på startsträckan. Men inte vågar man peta Hellner. Nu ska jag ändå inte gräva långt ner i gropen. Han kanske hittar något krut någonstans. Och det tror jag han måste göra om det ska bli ett nytt silver.

Idag har jag bobblat ytterligare en gång. Det är snart match, men jag har kört en serie innan med fritidsbarnen. Det gick väl sådär, lite svårt att kunna koncentrera sig när det springer barn överallt. Dessutom övergå till hallklot igen när jag börjat spela in mig med mitt egna. Faktiskt en enorm skillnad. He är svårt att förklar för den som int begrip.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar