fredag 15 februari 2013

Hälsning från Finland!

Då har jag helt oväntat åkt över till Finland. Jag tog ett flyg med Finnair tidigare idag.


Men jag visste inte att jag skulle åka iväg. Jag fick detta SMS tidigare idag och blev väldigt överraskad av att jag fått en resa till Finland. Nä, ni ser säkert att det inte var riktat till mig. För vad jag vet så heter jag inte Per Lind, inte sist jag kollade efter i alla fall. Nu ska det sägas att det var ett tag sen jag kollade efter.
Så hur det kunde bli så fel av Finnair förblir en gåta. Eller är det stackars Per som angivit fel telefonnummer. Nu vet jag inte heller om han skulle till Finland. Jag har ingen koll på Finnairs turer. Men jag hoppas att det löste sig för Per, att han kom ombord och att han fick en behaglig resa dit han nu skulle. För självklart åkte inte jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar