lördag 2 mars 2013

Vilken dag!

Nu har jag precis löst krysset, och gått över till funderingar på hur jag ska lägga upp dagen. Det är Friidrotts-EM, Skid-VM (damernas 3-mil), Hockeyallsvenskan, och kanske hittar jag någon länk till Elitserien, vill ju se när Brynäs knäcker AIK. Så möter Leeds Millwall. Det blir mycket att hänga med i. Frågan är hur jag ska lösa det?
Dessutom har jag tänkt hinna iväg och kolla lite bokrea som inte blivit av än.

Det får bli såhär:

Jag åker iväg till bokrean först (nu).

Hinner kanske hem till slutet på 3-milen. Vet ju ändå hur det kommer att gå. Björgen, Johaug och Kowalczyk spränger fältet redan efter första kilometern. Så när jag kommer hem gör dom upp om medaljerna.

Sen blir det Friidrotts-EM (Tyvärr TV4, men det får gå)

Tittar över på TV10, då och då för Hockeyallsvenskan.

Hittar jag inte länk till Elitserien får jag väl följa det på Aftonbladet och webradion.

Leeds får jag kolla lite då på datorn som rapporterar via BBC sport.


Jag ska nog fixa det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar