torsdag 14 mars 2013

Föreläsning och sen match!

För att sammanfatta dagen kort så blir det så. Min dag bestod av en föreläsning i Stockholm. Åkte efter lunch och var tillbaka vid 18. Tur att jag hade sen match ikväll, så jag behövde inte stressa så mycket. Annars gillar jag inte dom sena matcherna. Har alltså ganska precis kommit hem efter en förlust. Jag spelade dock ganska stabilt och vann två matcher, men det hjälpte inte när dom andra kammade noll. Så förlusten skrevs till 14-4. Det ska dock sägas att vi hade fått kalla in en reserv för reserven för reserven. Något som försvårade en vinst rätt avsevärt. Fast jag behåller nog 4:e platsen i poängligan.

När jag kom hem idag hade jag också fått svar på min fråga och gjorde då en beställning till mitt nya projekt. Jag vet att jag skriver om det mycket, men fortfarande utan att tala om vad det gäller. Allt för att göra er mer nyfikna, och som jag sagt tidigare så kommer jag inte presentera det för än det är bra. Men det närmar sig allt mer, och i och med beställningen så är jag snart där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar