torsdag 21 mars 2013

Valet!

Nu sitter jag här och funderar på hur jag ska göra. Det är två saker att välja mellan.



Det är bara träning ikväll, och på Kanal 9 sänds Luleå - Frölunda. En del säger naturligtvis att jag ska stanna hemma och se matchen. Den andra säger att jag ska åka och göra ett dåligt resultat på träningen, för då brukar det gå bra i nästa veckas bowlingmatch. Har för mig att jag missade en träning tidigare och då nollade jag i matchen. Ja inte att jag slog i rännan alla slag, men jag vann inte en enda match och spelade otroligt dåligt. Så av erfarenhet så är det bäst att bowla. Då är det ju bara det. Gör jag en bra träning då, så kanske det går dåligt i matchen i alla fall. Och då är det dumt att jag missat en spännande hockeymatch. Men och andra sidan hinner jag hem till sista perioden om resten nu inte får för sig att stanna och fika.  Det kan i och för sig bli förlängning också.

Äh, ringa och säga att jag inte kommer och bowlar nu känns lite sent. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar