måndag 11 mars 2013

Jag tar det från början!

Det var verkligen synd att ni missade en rolig historia om mig. Det har t o m gått två veckor nu. Men ett enda förslag på vad som ville läsas kom in. Nu är det försent. Som sagt synd för er. Ni kanske hade fått er ett gott skratt, eller i alla fall ett litet leende.

Jag har bestämt mig för att försöka ta mig an en annan sak nu. Jag blev så inspirerad från igår. Jag garvade läppen av mig. Tyckte det var fantastiskt kul, men då är jag lite speciell också. Än talar jag inte om vad saken gäller, utan suger lite på karamellen. Du ska inte tugga, du ska suga (internt skämt). När jag kommit igång ordentligt och fått i ordning på det så lovar jag att avslöja det och vad jag fick inspiration ifrån. Jag har i och för sig alltid tyckt det har varit roligt, men just igår blev något extra. Så håll utkik, en dag smäller jag upp det och den dagen behöver inte vara vacker. Så då vet ni att ni inte behöver vänta på en vacker dag.

Det behövs en del träning och sedan testar jag antagligen om det går hem med barnen på jobbet.

Aj då, nu kanske jag avslöjade för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar