tisdag 19 mars 2013

Somnade inte!

Vilken lång kväll det blev. Och jag somnade inte framför hockeyn som jag trodde. Jag piggnade till. Det blev för spännande för att somna helt enkelt. Men oj vad nervigt det var. Tråkigt nog slutade det åt fel hål. Fast Luleå fick ett mål bortdömt och det var ytterst nära att det blev två stycken mål. 34 minuters extra tid. Det är bra länge det, även om det inte är rekord.

Ja ja, bara blicka framåt. 

Något som är bra är att Linköping håller på att slå ut HV71. Jag har för mig att jag sa att det skulle hända.

Men nu däremot måste jag sova. Ska börja 07.00 i morgon också. 

Förresten, så har jag naturligtvis öppnat paketet, och det duger utmärkt för ett tag. Så nu är det bara att sätta igång, och snart kanske det visas här. Men som jag sagt tidigare så får nog fritidsbarnen ta del av det först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar