måndag 4 mars 2013

Inte lika allvarligt!

Jag var tvungen att kolla Minus idag, så när jag kom hem från jobbet tog vi en promenad till veterinären. Han började halta lite i helgen och vill gärna hålla upp vänstertassen när han står still. Han har haft en liten knöl på vänsterbenet, men det har inte varit något och han har sprungit och lekt som vanligt. Därför har jag tänkt att det inte var något. Nu kollade han den och det var bara en fettknöl, inget farligt alltså. Nu trodde han ändå att den kunde ha något med vänstertassen att göra. Själv är jag tveksam, då han kan vifta på benet, klösa i mattan och allt möjligt. Fast han vet väl bäst får jag hoppas. Minus ska få smärtlindrande i vecka, så får vi se sen.

Antagligen bara för att få in en massa pengar, precis som tandläkare. För betalt kan dom ta. Dessutom är smärtlindrings medicinen i en liten flaska som räcker i 6 dagar, så ska man ha det i vecka måste man alltså köpa två. Det är väl sanslöst korkat.

Men som sagt, ingen fara på taket. Minus mår bara fint.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar