måndag 18 mars 2013

Inte tillräckligt!

Jaha, då har det snöat igen. Det har lagt sig ett lager ytterligare en gång. Därmed gjort allt för att dölja isen som ligger under. Livsfara alltså. Kallt är det dessutom, det är ett x-antal minusgrader och blåser. 
Våren verkar få vänta, och så har april inte varit än. Så det lär bli fler bakslag och mer kaos i trafiken. Nu har det inte varit det vad jag vet. Inget förutom att tågen stod still i morse (alla är vi förvånade). Nu åker jag ändå inte tåg, så mig spelade det mindre roll. För mig gick det smidigt.

Modo gjorde en otrolig insats och knäppte Färjestad ikväll, så lite jublar jag. Brynäs däremot fick respass och får avboka resan till Skellefteå. Tänk vad gött det skulle vara om Modo vände mot Färjestad och gav dom respass också, men det lär aldrig hända.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar