lördag 2 mars 2013

Så skönt!

Och det är klart domarna var bedrövliga. För inte var det för att AIK inte kunde göra mål. Det är så otroligt skönt att AIK är utslaget. Så kan dessa skrytgnagare gräva ner sig och försöka komma igen nästa säsong. Nu slipper man höra tjatet om att man aldrig ska välja AIK. Och det stora snacket om att de hade slutspelsplatsen efter 7-1 segern mot Rögle för ett x-antal veckor sedan. Så går det när man är så säker på sin sak långt i förväg.

Dessutom har Djurgården missat direktplatsen till Kvalserien. Det är ju också roligt. Nu får de spela ett extra kval för att ta sig dit, och det är inte lätt. Jag kommer ha en riktigt rolig måndag på jobbet. Blir kul att skämta lite eleverna.

Blev det något på bokrean då. Svar: självklart!



Det blev dessa. Nu är återstår frågan vilken jag ska börja med. Jag får köra Ole Dole Doff, fast genom det kan jag ju fuska till det genom att börja doffa på en viss bok. Så det går bort. Jag får göra upp ett spelschema och köra Sten, Sax, Påse med ett gruppspel där alla böcker möter alla och dom två segrarna går till final. 

Nu funderar ni hur det ska gå till, och det får ni göra tills i morgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar