onsdag 27 mars 2013

Test!

Här försöker jag göra det lite roligt, men inte får man något tillbaka. Nu gäller det inte alla barn förstås. Visst fanns det dom som var på och spelade med, men det blev en hel del dumma och töntiga kommentarer också. Givetvis kan jag inte begära att alla barn kan tycka det är roligt. Men när jag försöker gör något för att lätta upp de "tråkiga" samlingarna vi har.



Det saknas humor, för att få något roligt måste man bidra själv lite också. Har man bestämt sig för att tycka allt är tråkigt, ja då blir det tråkigt också.
Om någon dag visar jag det här för att se vad ni säger.

Nu är det bara en dag kvar också till en lite längre ledighet. Blir riktigt skönt. Jag har dessutom ledigt en extra dag i nästa vecka också. Då det är påsklov. Så den veckan jobbar jag alltså bara tre dagar.
Vad ni inte ska missa till påsk (förutom hockey) återkommer jag med i morgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar