söndag 3 mars 2013

Jag är värdelös!

Hehe, ja det är bara inse att jag är värdelös på att tippa. Fast jag tror ändå inte många hade räknat med detta. Speciellt inte avslutningen med guld på 5-milen. Det är klart jag är glad att jag hade så fel. Och dagens lopp är ju en jätteprestation utöver det vanliga. Det ska inte kunna gå att åka själv i nästan 3 mil och hålla avståndet. Det är ta mig sjutton värt bragdguldet. Jag hattar mig och bugar på lyften.


Och Petter han försvann. Den enda taktik mot honom lyckades, att köra slut på honom. Bara mata på. Så där fick han på nöten.

Jag kan ju säga att det var väl bra att jag inte satsade några pengar på mitt tips. Sen tror jag att landslaget måste ha läst min blogg och ville bevisa annat. Jag säger så, och tar på mig en liten del av framgången :) Bara att säga grattis, och sen ska jag inte tippa mer förrän slutspelet i ishockey, där Luleå kommer att få Linköping vilken plats dom än hamnar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar