tisdag 5 mars 2013

Jag är förvånad!

Luleå har haft enkelt mot Linköping hela säsongen och vunnit alla matcher, ändå väljer man Frölunda. Min namnes motivering förstår jag inte riktigt. Det verkar som han inte hade någon heller, utan pratade bort det mesta. Med lite funderingar så tror jag Melin (Linköpings tränare) har med det att göra. Han tränade AIK när dom slog ut Luleå, trots att Luleå varit överlägsna dom i grundserien. Nu har dom vunnit allt mot Linköping, och ville inte gå på det och göra samma misstag.

Jag hade alltså helt fel med tipset, men gör en med det rätta valet, samt resultat fram till final.

Kvarstfinal:
Skellefteå - Brynäs 4-1
Färjestad - Modo 4-2
Luleå - Frölunda 4-2
Hv71 - Linköping 3-4

Semifinal:
Skellefteå - Linköping 4-2
Färjestad - Luleå 3-4

Final:
Skellefteå - Luleå 3-4

Guld:
Luleå




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar