fredag 15 mars 2013

Installerat!

Förr eller senare så var jag väl tvungen att göra det, och nu har jag gjort det. Men jag gillar det fortfarande inte och kommer nog aldrig att göra det. Sammanslagningen av Skype och Messenger. Messenger var så bra också då man fick upp hotmailadressen direkt som ett nytt meddelande kom. Är det någon som lyckats få till det på nya Skype så är jag tacksam för svar? Sen som sagt är den så tråkig, men det finns inget jag kan göra och antagligen inte ni heller. 

Sen fick jag besked idag att paket är på väg. Så jag har det antagligen på måndag. Är inte det lysande såg säg? Nu har ni ingen nytta av mitt paket förstås, men ni kommer ju att få ta del av det på något sätt ändå.

Slutligen har jag fortfarande inte förstått att det är fredag och helg igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar