fredag 30 december 2011

När jag är borta !!

Det är väl tur i oturen, för då kan inte jag bli misstänkt i alla fall. Jag förstår inte heller vad det ska vara för vits att göra inbrott i Gallerian, lite kläder och bakverk är det enda man kan få med sig. Ja ja, vissa är desperata.


Natten mot fredag (Gallerian i Märsta)
Det börjar hända lite saker i Märsta nu. Det som har varit så lungt. Ja nu ska jag inte skrämma upp alla, det händer betydligt mer och värre saker på andra ställen runt om i landet.

Jag fortsätter i alla fall att ha det skönt här uppe i norr. Det kommer allt mer och mer snö och det blir bara vackrare och vackrare. Det är så himla skönt att bara koppla av och inte tänka på något som har med jobb att göra.
Snart är jag visserligen tillbaka i ruschen, även om jag tror (hoppas på) att det kommer bli lugnt de tre dagarna innan skolan drar igång igen.

Jag kommer dock ha fullt upp med annat, när flytten väntar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar