måndag 26 december 2011

En annan dag !!

Är slut.

Lite trevligt fikasvammel på stan om allt och lite till. Sen käka upp lite resterande julmat. Sen besök här hemma. Då blev det om allt och ingenting, och det man har hört förrut.

Nu är det snart hockeydags när JVM drar igång. Vad som nu händer när mellandagarna tar sin början vet jag inte. Jag antar att det kommer att bli lika lugnt och skönt som det brukar vara dessa dagar.  D v s dagar då man bara ligger och jäser. Så om jag jäst nu, så ska jag jäsa lite till.

Ja just det. I morgon ska jag visa hur bowling ska spelas, då blir det ett träningpass här i Boden. Perfekt så man inte är så ringrostig när serien drar igång efter nyår igen. Nu kommer det ändå att vara skillnad när det är andra banor och klot. Jag lovar att det gör jättemycket för er som inte tror det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar