onsdag 28 december 2011

En snabbis innan nyår !!

Nu vet jag vad ni tror, men ni vet inte vad jag tänker. Jag ska tala om det på en gång så att ni inte går och grubblar så länge. Tänkte kort sammanfatta julen bara innan jag tar en resumé på hela året.
Tydligen hade jag vari lite snäll ändå eftersom tomten kom med några klappar. Vi som inte skulle ha några. Det blev en blandning av hårt och mjukt. Vad? Ja det har ingen betydelse, jag är nöjd med julen som den var och är eftesom den varar än, trots att den är slut. Kan säga att jag kommer nog att tillägna en hel tid på toaletten när jag kommer till Märsta igen.

Det fanns en annan som var rätt nöjd och glad också. Och ville börja öppna klapparna innan tomten hunnit delat ut alla. Så vem som hade varit snällast var inte svårt att se.



Snö finns det självklart också. Kul att man får avnjuta lite snö så här i jul- och nyårstider.


Fortsättning följer:
På resten av året alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar