tisdag 27 december 2011

Kloten !!

Då har man bowlat lite idag. Kul att få en genomkörare även under ledigheten. Det gick sådär, för jag gillar inte alls kloten på nya bowlinhallen i Boden. Det är så fruktansvärt stora hål, och ju tyngre klot desto större hål. Inte alls bra, men det är klart jag slog mina medspelare. Det vore väl ganska konstigt annars, eftersom de spelar kanske en gång/år.


Sen var det fika på kvällen någon annanstans. Bortbjudna alltså, vilket var mycket trevligt. Efter det så blev det inställning av en ny mojäng i far och mors hem. Tillslut så kom jag på det, mycket konstigt när det inte stod instruktioner på hur man skulle göra. Nu är det gjort i alla fall, och då väntar Lady Gaga konsert, sista delen av den. Väl värd att se, för den som tycker det. Något som jag gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar