torsdag 3 oktober 2013

Så kom den lilla svackan!

Men det finns en anledning. Vi börjar bli så många på träningstorsdagarna, och idag var dessutom en av våra banor ur funktion. Det i sin tur ledde till att vi givetvis blev flera än två på en bana, och därmed hann vi bara två serier. Nu gick inte dom vrålbra ändå, men jag tror att just allt ovanstående hade med det att göra. Jag kunde helt enkelt inte koncentrera mig ordentligt. Det finns en risk att träningstorsdagarna kommer att se ut såhär. Bara hoppas att det inte påverkar matcherna.

Nu är det inget att göra något åt, utan bara gilla läget.

I morgon är det dessutom fredag igen. Det var det ju nyligen. Ibland vet jag inte om jag ska tycka det är bra eller dåligt. Visst är det skönt att det går fort, men inte för fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar