onsdag 23 oktober 2013

Nu så!

Det gick snabbare än jag trodde, så nu behöver ni inte vara nyfikna längre. Ja inte på det jag skulle visa i alla fall. Jag kommer däremot göra er ännu mer nyfikna på det som komma skall i decembermånad. Jag har gett mig den på att jag ska göra något, men jag vet som sagt inte riktigt vad än. Nu ikväll tog jag ett litet steg närmare. Jag ska använda mig av en julsång på något sätt. Den fanns nämligen inte på tuben, så det var det jag satt och gjorde.



Ja jag vet att det är lite tidigt att lägga upp en julsång nu, men eftersom jag ville komma igång lite så väljer jag att visa er redan nu. Denna fantastiska sång ska alltså på något sätt var med i den kommande julkalendern här på bloggen. Jag valde denna för att jag tycker den är så fantastisk vacker. En otroligt bra version av Fredrik Swahn och Irene Lindh på Viktor Rydbergs dikt Tomten.

Så nu har alltså tankarna börjat snurra runt lite mer innanför pannbenet. Sen glömmer ni inte att gå in på MIN KANAL. Där kommer det att hända saker innan December, men framförallt i December. Nu kan ni även lyssna på klippet/sången ovanför hur många gånger som helst, eftersom den också finns där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar