söndag 27 oktober 2013

När får jag igen mina timmar?

Hur ska jag göra för att få igen alla förlorade timmar. Idag var det ju tänkt att man skulle få igen den idiotiska förlorade timmen från i våras. Men jag har många timmar att få igen, för när vi skulle få igen samma timme förra året. Ja då vaknade jag långt tidigare än jag brukar och tappade då två timmar. Det plus dagens timme då jag gjorde samma sak, och vaknade ändå en timme tidigare än jag brukar. Sen ska det läggas till alla vårens timmar.

Det är många jag har förlorat. Så hur ska jag få tillbaka dom? Jag vet inte hur många jag har att ta igen nu, och fler lär det ju bli. Jag kommer aldrig att få igen dom förrän jag ligger i graven.

Jag vet att jag inte kan styra det, men jag säger som jag alltid brukar. Varför kan vi inte ha en och samma tid?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar