torsdag 24 oktober 2013

Första sena matchen!

Då är det match igen och vi har våran första sena match. Vilket innebär att jag kan se Luleås första period och inte den sista som jag annars brukar kunna göra. Inte så kul att börja spela 20.20, men det är bara gilla läget. Återstår att se om KM-formen hållit i sig. Det skulle verkligen behövas ikväll då jag vet att vi möter ett bra lag. Vi skulle verkligen också behöva en vinst nu.




Några nya idéer har börjat trilla in angående senaste dagarnas inlägg. Dock inte från er, vilket jag saknar. Tur jag har lite att gå på. Jag får inte vänta för länge, då blir det väldigt stressigt att hinna med allt. Jag måste absolut komma igång innan november tar sin början. Det innebär en vecka. Jag kommer inte att avslöja något mer förrän dagen med stort D är. Det skulle vara om ni kläckt fram något som jag kan ta till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar