lördag 19 oktober 2013

Faktiskt första gången på länge!

Ja idag kunde jag vakna upp i min takt, sätta på radion och lösa melodikrysset i sin helhet. Det var ett bra tag sen jag gjorde det sist. Har gjort annat på lördagsmornar, javisst är det dumt. Hur kan jag göra det? Det har antingen bara blivit första halvan eller så inget alls. Men idag så kunde jag lyssna och lösa hela krysset. 

För Eldeman fungerade några veckor att vara utan alla dessa genomtjatade låtarna. Nu börjar han komma tillbaka igen. Vi trodde faktiskt ett tag att han läst mailen som vi skickade till honom, samt listan på de mest spelade låtarna. Men nu vet jag inte. Kanske gjorde han det och tänkte till några veckor, men tillslut kunde han ändå inte vara utan dom. Idag kom för er som hörde Mamma Mia igen. För det finns ju inget att annat att ta till när man har tre rutor med M _ A. Vad ska man ta i mitten? Det måste bli Mamma Mia. Jag tror säkert ni har hur många förslag som helst. Kommer inte ni på något, så kommentera och fråga mig. Jag kan räkna upp hur många förslag som helst som inte innehåller ABBA, BAO, TAUBE eller SIW.



Krysset gick hur som helst problemfritt. Nu väntar en lördag i lördagens tecken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar