tisdag 22 oktober 2013

Funderar och funderar!

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra eller om jag ska göra något. Efter att ha skrivit två berättelser känns det som jag benat ut Milla och hennes jular. Jag hade ju dessutom uppehåll förra året. Då blev det ingen julkalender. Nu har tankarna börjat snurra runt lite inför nedräkningen detta år. 


Givetvis så funderar jag på och göra något med mina två vänner. Har några idéer på vad vi skulle kunna göra. Kruxet är att det blir rätt mycket jobb, ja faktiskt mer än att skriva några bokrader. Känns så i alla fall. Men jag funderar vidare, och har ni några förslag är det tillåtet att komma med dom. Jag tar tacksamt emot dom. Det behöver inte vara något med dessa två figurer. Men som sagt så känns en julberättelse långt bortom bergen. I alla fall när det gäller Milla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar