onsdag 16 oktober 2013

Då har jag inte ridit nu heller!

Jag höll mig undan från hästryggen igen. Nu är det ändå tänkt att barnen ska få testa ridning. Jag höll mig lugnt i cafeterian och serverade mellanmål, tittade ut då och då genom fönstret på den barn som sken i kapp med solen på hästryggen. Tog lite bilder på både barn- och hästleende. 

När jag så kom hem efter stängningsdags så valde jag att tappa upp ett bad. Lite häst luktade jag säkert ändå, och det ville jag självklart inte göra. För tänkt hur det skulle vara om ett svin luktar häst. Jag hade även tänkt att ta med datorn till badet och se en stream med Luleå vs HV71. Gick det? Ja att ta datorn dit var inga problem, men av någon anledning så steamades alla matcher utom Luleås. Hm! Jag fick ta AIK vs Leksand istället med lite pling i rutan. Det fungerade det med, men inte lika roligt. 

Skönt var det i alla fall, och nu luktar jag allt annat än häst igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar