lördag 12 oktober 2013

Då är dagen snart slut!

Då har jag gjort allt. Tågresan gick bra, landade på det ställe jag had beställt destination till. Så vad mer kan jag begära när det dessutom var i tid. Inten dåligt det, även om jag fick ta buss sista biten, men det visste jag om. Nu visste jag inte att det var banarbete, men det gör detsamma. Konstigt nog så verkar det inte vara det i morgon när jag ska hem, men det gör detsamma.

Om det nu är någon som skulle vara nyfiken på vilken plats jagn befinner mig, så
är det Falun. Där jag hälsar på then twins och tillika deras föräldrar, d v s säga min bror med fru.

Har fått mig en omgång i nya öler, och jag tror banne mig jag har fått en ny favorit på köpet. Nu ska ni inte tro att vi har suttit och pimplat öl. Eller vad sjutton, ni får tolka det hur ni vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar