fredag 25 oktober 2013

Jag har tagit mig vatten över huvudet!

Det beror inte på någon dusch. Utan snarare det som komma skall, eller det jag har lovat ska komma i december. Jag visste att det skulle bli mycket jobb och det vill jag lova att det är, men jag ska klara det. Det är bara att ligga i så ska det nog gå. Jag har inget avsnitt färdigt än. Ja inte inspelat alltså, men har börjat skriva ihop lite manus. Det är en bra början i alla fall, men fortfarande saknas många avsnitt, sen ska det spelas in och redigeras. 

Matchen igår gick inget bra förresten för att gå över till något helt annat. KM-formen fanns inte. Jag kan inte spela bra två matcher i rad helt enkelt. Jag blev poänglös, ja det blev nästan hela laget också. Nu var det kanske inte någon katastrofmatch ändå, men inte var det bra. Jag börjar ha lite högre krav på mig själv. Och det måste jag väl sätta för att någon gång bli bättre. 

Kan Jang, kan jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar