onsdag 2 oktober 2013

Förlåt mig, ty jag har syndat!

Men jag ångrar ingenting. Och varför skulle jag.

Jag har tidigare sagt att jag inte köper skivor längre om det inte är Kiss som släpper något nytt. Har Kiss släppt något nytt? Nej, självklart inte. Har jag köpt någon ny skiva? Ja, det har jag.

Den kom idag. Jag förhandsbokade nämligen. Så när jag kom hem (sent) idag låg den där på golvet. Behövde alltså inte ta mig till någon butik. Signerad dessutom.


Så snygg utformning också. Ja dom gör mycket för att sälja skivor i dag. Den var utformad som en bok med låttexterna.


Nu hade jag köpt den i alla fall. Jag visste för den delen inte heller att den skulle se ut så. Var den bra då? Jo jag har redan lyssnat igenom den. Lär bli ett varv till innan kvällen är läggdags. Den är kanon. Jag töcker det.

Bara för att jag är på detta humör. Vilket humör det nu är. Men jag bjuder på lite höst.




Man kan göra mycket med löv. Barn är påhittiga.

1 kommentar: