måndag 28 oktober 2013

Jag är kanske lite lik ändå!

Jag har fått höra många varianter på vem jag är lik. Mor och Far (vilket kanske inte är så konstigt), men vem jag är mest lik av dom kan jag inte svara på.

Sen har jag hört Måns Nathanaelson , vilket jag kanske inte tycker. 



Jag har också hört Leif GW Persson, nä förlåt nu skoja jag lite.

Men däremot Claes Eriksson, och det vore ju lite vrålkul om det var så. Kanske till kroppsspråk och ordunderfundighet, men det är inte heller så konstigt då jag har tagit mycket av honom då jag skojar med barnen, ett fan av Galenskaparna som jag är.

Nu ikväll insåg jag att jag kanske är lite lik ändå lite oklippt som jag är. Och efter en cykeltur från jobbet i motvind och duggregn. Då fick jag bara för mig att göra något annorlunda som att kamma allt hår bakåt. Det mesta hade ändå lagt sig bakåt av motvinden. Det blev detta resultat.



Det finns kanske en likhet ändå.


1 kommentar:

  1. :)))))
    Den sista bilden är helt klart du om sisådär 15år.
    A
    A
    M

    SvaraRadera