lördag 5 oktober 2013

Guldhelg!

Den började bra med en stunds fika och lite stadspromenad. När jag så kommer hem inser jag att Viasat har frivisningshelg. Hur kunde jag ha missat det. Det började ju redan igår, därmed missade jag säkert något intressant. Idag så tog jag då hem frivisningskanalerna. Visat Sport, Viasat Fotboll, Viasat Hockey, Viasat Motor, sen var det då förstås TV10, men den gjorde detsamma för den ingår ändå i kanalutbudet. Men fatta vad det finns att se för en sådan som mig. Ja en sportfantast alltså. Det är ju guld.

Kan alltid hoppas att dom glömmer att ta bort dom någon dag efter helgen. Inte troligt kanske, men det har hänt att jag haft Viasat Motor trots att jag inte borde ha den. Nu är inte Motor den mest intressanta kanske, i alla fall inte för mig. 
Coolt hur som helst. Har ni missat frivisningen så har ni ju några timmar till att njuta av den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar