tisdag 30 september 2014

Dag 11 - En låt som beskriver dig!

Ja mig alltså. Det finns nog egentligen bara en låt som kan beskriva mig. Så jag lägger nog bara upp den och kommenterar inget mer. Det överlåter jag till er.

Dag 11 - En låt som beskriver mig.



Jag valde denna version från Idrottsgalan och inte den från Skruven är lös med Peter Rangmar som egentligen har Anders Erikssons roll/stämma. Bara för att den i detta sjungs i ett passande sammanhang. Det sjuka är att idrottare inte har någon humor. Dom enda som verkar tycka det är roligt är Vickan o Silvia, med ett litet undantag från Christian Olsson. "Bara sport" har många år på nacken, men den är ta mig sjutton lika bra och rolig fortfarande. Claes Erikssons text till Radiosportens signaturmelodi är makalös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar