torsdag 18 september 2014

Fick en trevlig nyhet!

När jag slog på datorn och kollade mailen vi hemgången från jobbet. Plingade det till och en trevlig nyhet visade sig. Med start från idag så har jag nämligen frivisning på alla C-mores kanaler över hela helgen. Något som innebär att jag slipper alla buffar vid streamning av hockeyn. Jag kan se alla matcher med full skärpa, och dessutom lite filmer och annat på det. Bredbandsbolaget är inte så dumma faktiskt.



Från bowlingen kan jag ta med mig en serie till nästa veckas korpserie. Då börjar det på allvar.



Det var nämligen den första, sen vet jag inte vad som hände. Och just nu vill jag inte veta det. Men det ska nog ändå bli en ok säsong när det börjar. Kan knappast bli sämre än den förra som blev avbruten. Nu är det nya tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar