söndag 14 september 2014

Lite golfsvingar och valkommentar!

Ikväll blev det en tur till golfbanan för att spela in klubborna ännu en gång. Det gick si sådär. Ska inte säga att det gick vråldåligt, men det gick ta mig sjutton inte bra. Nu ska jag inte begära för mycket. Det kommer och det är trots allt till våren jag ska vara bra.



Trodde min nya Cobrakeps skulle kunna ge lite tur med sig, men icke. Nu är det kul ändå. Det kan inte gå bra alltid.

Då avslutar jag med valets slutdebatts bästa kommentar. Snablar vad jag skrattade, och det var inte bara jag. Har ni kommit på vilken jag menar? Nu spelar det mindre roll, för här kommer den ändå.

" Det kommer från mannen som vill införa Euron i Sverige. Det är som att kliva på Titanic när man ser isberget i fronten"
- Jonas Sjöstedt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar