onsdag 1 oktober 2014

Dag 12 - En låt som du brukade älska, men nu hatar!

Ja jag alltså. Mycket svårt val. Kan inte komma på någon direkt. Så jag har funderat i tre steg. Antingen vända på det, alltså hatade, men nu älskar. Eller en artist jag gillat, men inte längre, samt en låt som det gjorts en cover på till det sämre. Något som betyder att jag inte hatar låten i sig, utan bara den omgjorda. Det får bli det sista, även om det bär emot att lägga upp den. Jag passar därför på att varna känsliga öron!

Dag 12 - En låt som jag brukade älska, men nu hatar.


Jag föreställer mig hur Björn Afzelius vänder sig och lider i graven. Det måste göra fruktansvärt ont att få sin låt totalt förstörd på detta viset. Jag trodde inte det gick att förstöra en låt så, men Laleh lyckas göra det med "Tusen bitar" Jag tror faktiskt inte jag har hört något sämre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar