måndag 29 september 2014

Dag 10 - En låt som ingen tror att du skulle älska!

Ja jag alltså. Nu vet jag inte hur pass väl ni känner mig. Men som ni förstår så är min musiksmak ganska bred. Jag skulle vilja säga otroligt bred. Som jag kortfattat brukar säga om den. Jag lyssnar på Vivaldica. Är det någon som inte förstår det så är det fritt att fråga. Jag ska ändå försöka "tjockera" er alla. Ok, älskar och älskar, men bra är den. 

Dag 10 - En låt som ingen tror att jag älskar.



Någon blev säkert förvånad över att en hårdrockare som jag gillar Jennifer Lopez. Nu tycker jag inte allt hon gjort är bra, men några bra låtar har hon faktiskt. Precis som denna vid namn "Can't belive this is me". En mångsidig artist med fler strängar på lyran. En bra skådespelerska också. Framför allt i filmen Out of sight från 1998. Några år på nacken, men en bra film är det. Väl värd att se om ni missat den. Så då fick ni ett litet filmtips i allt detta också.

Innan dagen är slut ska ni få se ett av mina bästa köp och klipp någonsin också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar