fredag 5 september 2014

Borta, men inte borta!

Nu har Landet Runt dragit igång igen. Ja det har faktiskt varit tre avsnitt. Det har gjort att jag inte längre finns med på deras hemsida. Ja eller ok det gör jag, men inte på första sidan. Man får söka sig fram lite. Dom gjorde ju en trailer för programmet av mitt lilla inslag, så där går det att söka. Alltså Landet Runts trailer och visa alla. Där har jag fortfarande en plats. Eller om man vill göra det snabbare genom att klicka HÄR.

Eller se det direkt här och nu, om ni skulle ha glömt det och känner att det kanske var lite roligt. Då blir det utan Landet Runts små inlägg, men ändå.


Och då går det även att gå in på min YOUTUBE för att se den och lite andra klipp.

Nu ska jag i ärlighetens namn säga att jag inte gjort någon mer film än. Det ska komma inom kort. Jag lovar!
Det är klart jag måste ta tag i detta lite mer igen. En del elever på jobbet har faktiskt frågat mig, och nämner fortfarande Landet Runt-klippet. Så jag får se vad det blir, men något kommer det att bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar