söndag 21 september 2014

Dag 2 - Din hatlåt!

Ja min alltså. Det är svårt det med. Kan man verkligen hata en låt. Ok, till viss del. Jag gillar bara inte ordet hata. Men det finns låtar som kan reta gallfeber på en. Därför blir det en sådan låt, och det är inte bara låten. Det är personen också. Jag kan bara inte med honom.

Dag 2 - Min hatlåt


Inte blir det bättre av att barnen på jobbet spelar Copacabanana med Sean Banan ständigt. Det ska sägas att det är mindre nu, men då har ju andra låtar av bananfjanten dykt upp. Dom är inte ett dugg bättre. Den ena sämre än den andra. 
Ni som tycker denna "mannen" är rolig. Ni får faktiskt ursäkta. Jag kan inte med honom och kan inte se något roligt i det.
Nu hade jag kunnat ta Håkan Hellström hit också, för inte är det många bra låtar där heller. En liten marginell skillnad är att bananfjanten kan ta någon ton rätt ibland,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar