torsdag 25 september 2014

Dag 6 - En låt du kan dansa till!

Ja jag alltså. Säger såhär, jag blir inte yngre. Dessutom stel som en stol och vig som ett kylskåp. Så begär inte för mycket. Fast och andra sidan så kan jag (ja alla) dansa till vilken låt som helst. Sätt på en låt och jag kan dansa till den. På mitt sätt alltså. Allt beror på vad man menar med dans. Alla kan om man vill och vågar. Fråga bara eleverna på jobbet. Nog kan jag bjuda på mig. Sen om det kallas dans är en annan sak. 
Jag ska ändå inte förhasta mig så därför väljer jag denna:

Dag 6 - En låt jag kan dansa till.


Att sträcka höger ben fram, höger ben bak och sedan fram för att skaka lite grann. Det klarar jag av. Så Mora Träsks Honky tonk är perfekt. Jag håller mig på den nivån.

Får se om det blir någon glädjedans ikväll. Då det är dags för första matchen i bowlingens korpserie. Jag återkommer med det (kanske).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar