tisdag 23 september 2014

Dag 4 - En låt som gör dig ledsen!

Ja mig alltså. Vad kan det vara? Om jag får fundera lite till ska jag nog komma på det. Tar lite kort om dagen först. 
Bra, rolig och lång!
Det var rätt kort va? Ok , jag kan utveckla det lite mer, men ändå behålla en relativt kort version. Dessa två dagar måndag och tisdag har det varit studiedag för skolan, så den har därmed varit stängd. Det har då inneburit att vi har haft barn hela dagarna. Fritids hela dagen lång. Det är dock bara skoj. Så även om den varit lång har den gått rätt fort. Hade nämligen stiftelsemöte efter jobbet, så jag stannade kvar. Kände inte för att cykla hem när jag slutade. Slänga mig på soffan i 20 minuter, för att sedan cykla tillbaka. Visst är motion bra, men nån måtta får det vara. Jag slängde mig på soffan uppe i personalrummet en timma istället. Kändes mycket bättre. Så jag var hemma vid 20 ungefär och började 7.45 så visst var det en rätt lång dag.

Då har jag funderat klart på låten också. Ledsen och ledsen kanske är att ta i, men jag har nämnt tidigare att det nästintill gett mig tårar. Med två sedda konserter som berört mig får det bli en av låtarna för dagen. Så det kanske inte är låten i sig, även om den har stor del av det.

Dag 4 - En låt som gör mig ledsen


Så för tillfället är det ganska självklart val, för visst blir det "Om du vill vara med mig" med Melissa Horn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar